13 במאי 2009

שם מועדף לבלוג

אז כמו שכתבתי כבר שבוע שעבר, בהמשך לשיפור בעיצובים ושיפצורים אחרים וכמובן אחרי שהדגשתי את הכותרת, בהמלצת קוראיי הפעילים, אני פונה אליכם בנושא בחירת השם המועדף לבלוג. התחלתי עם ...

LONDON IN YOUR LATE 30TH

עברתי" ללונדון למתחילים"

ואני קשובה להצעות אחרות או העדפות.

רן שעסוק יותר מדי בנושא הגיל יצא כנגד השם הראשון, בטענה שזה לא הזמן, הגיל והמקום להתעסק במספר אוטוטו ארבעים.

אז הנושא פתוח להצבעה!!!!!!!!!!!!!

אבל זה אומר שמי שעדין לא נרשם זאת הזדמנות מצוינת לתקתק את כתובת האימייל שלו בצד ימין של הבלוג.

וחוץ מזה זה הזמן לתרגל איך להגיב בתוך הבלוג ולא באמצעות שליחת אימייל.

אז קדימה לעבודה...

בסוף השבוע אנחנו מצטרפים ליותם (תחת לחץ כבד של הילד) לתחרות שח מט (ממש מרתק וכל כך אנגלי) במין כפר נופש (כנראה מתחת לסטנדרטים של אכסניית נוער בישראל), כך שסמוכה אני שיהיה לי מה להגיד בנושא.

אז סופשבוע נעים

מלונדון האפרורית (מה חדש?!)

נירית

3 תגובות:

  1. היי נירית,

    דווקא אין לי בעיה עם
    London in your late 3oth ובמיוחד כי זה כבר מאחוריי :-))
    אבל, אני מבינה שיש כאן רגישות - אזי לונדון למתחילים נשמע בסדר גמור. מעביר את העיקר: חוויות מלונדון/אנגליה/בריטניה/אירופה מזויות חדשות (לא של תיירים).

    בכל מקרה, אני נהנית לקרוא. בבלוגים אחרים אני משתמשת בשם "זאת מלונדון" אבל זה לא יתאים כאן אז אני הולכת על השם:
    Free Tibet

    השבמחק
  2. באמת מעניין מי האנונימי שבעד FREE TIBER
    או אותו אחד ששלח את הלינק המדליק והדביק שראיתי לאחרונה

    השבמחק
  3. אני חושבת שלונדון למתחילים זה כבר לא אתם....אני חושבת שאת יכולה ללכת על משהו כמו: "לונדון שלי...." כן מה יש תנכסי אותה קצת לעצמך, כל אחד והלונדון שלו, או קלישאי יותר: "לונדון כן מחכה לי...." אבל באמת שזה גם יכול להשאר ככה. ובתור מי שחוגגת עם בעלך יומולדת באותו היום, וגם מתקרבת ל- 40 זה דווקא היה נחמד השם הראשון....נשיקות. זהר

    השבמחק